Dagens person

Dagens person idag är Sofie Karlsman!

Tjejen som man ALLTID kan skratta med, eller åt (a) henns skratt gör ju bara att man själv skrattar, så det behöver inte ens vara roligt. I övrigt så är det roligt när hon är små sur eller frustrerad över något... Hon vill egentligen vara super duper arg, men skrattar åt henne och då så blir det inte som hon tänkt sig.
Dagarna i skolan utan henne hade varit rena rama katastorfen. Varje dag är det något nytt hyss. 
Hon är väldigt snäll mot andra människor och fryser aldrig ut någon utan låter alla vara med. Vi kan ju dock vara lite elaka då vi leker kurragömma med Louice. Men det är en annan femma.

Mitt bästa minne med Sofie.. Det var nog insparken. Vi hade inte tänkt att gå på förfesten utan bara parken. Men vilken tur att vi ändrade oss. Förfesten var så himla rolig, Sofie var påverkad, jag var påverkad. När vi skulle gå och kissa och det inte fanns något lyse på toaletten utan vi fick kissa ute. Självklart att jag ramlar på en sten ;s haha. Och sofie säger till mig: Ida jag börjar redan bli lite snurrig haha så söt!
Ett annat minne jag kommer ihåg väldigt väl är när vi skulle på halloween fest men det är ett dåligt minne så behöver inte ta det här ;) Poliser....behöver itne säga mer.
Sofie vill bara säga att jag älskar dig! <3



Kommentarer
Postat av: sofie

naw lilla ida :D puss på dig :) <3

2011-12-28 @ 16:12:35
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0