Dagens person

Dagens person idag är Amanda Westerlund.

Vilken människa!
I mina ögon är hon en av de snällaste personerna som jag känner. Hon tänker på sin omgivning,  hur man mår, är man ledsen så störtar hon än till 100 %. Hon är oftast väldigt glad och skrattar gärna eller i alla fall då när jag är med henne!
Hon är väldigt duktig i skolan och har hjälpt mig genom hennes underbara kunskaper. ;) (tacksam)

Mitt bästa minne med Amanda hmm.. Det var nog när jag, hon och Sahra var i ishallen i Nittorp och tittade på Gottfrid och Max haha!
Vi satt själva på ena sidan och deras föräldrar på andra. När matchen var slut så skulle de tacka publiken och börja med att tacka föräldrarna och sedan vänder de sig om mot oss och gjorde sin grej. (hoppade in i sargen) Haha vi skrattade ju inte lite heller och röda i ansiktet var vi också. Underbart!
 
Eller så var det när vi var hos henne och hennes syster hade fest eller något och vi kommer ner i hallen och det står 12 par vita skor. Herre j*vlar vad vi skrattade! :)
(ida & amanda humor!)


Kommentarer
Postat av: sofie

jag borde fan va dagens person ida :o

2011-12-20 @ 20:45:00
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0