hejochhejochhejochhå.

Har precis tagit en liten paus från omstrucktureringen (?) i min garderob. Håller på att fippla lite och gör om och donar. Behöver lite mer häng plats, och hatar lådorna. Var på IKEA i Jönköping idag så hittade lite gott och blandat. Innan dess var jag inne på A6 och hittade en tröja, halsband och fjädersmyckegrej.. Träffade även saknade Louice Brandel och Emma Carlsson, mycket trevligt! Ska fortsätta och hitta nya lösningar! (angående de inlägget jag skrev runt 21.00 igår så fungerar det fortfarande inte och håller på att hitta lite hjälp hur jag ska göra. Och är det någon av er som läser detta och vet hur man ska göra är det bara att skriva så blir lilla jag överlycklig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0