Today.

Dagen idag, hmm hur ska vi sammanfatta.. Helt okej bra faktiskt. Varit i garaget med Robin hela dagen och hjälpt honom att bygga lite bil. Men vi var där hela dagen och resultaten börja titta fram. Underbart!
Lunchen idag blev på Donken, inte världens bästa ställe kanske men det funkade. Alla behöver ju mat.
Kvällen bestod av en Bowling runda på bowlingmagazinet i Värnamo. Kom 2:a på min bana med 4 strikear. (duktig tjej)
Pratade även med Sahra i dryga 40 minuter om våra liv och dagen imorgon och om årets sista dag. Kommer bli riktigt trevligt.
Nu blir det nog soffan en liten stund innan man kryper ner under täcket.
Hoppas att alla har haft en bra dag! :)
(Som ny bloggare så tar jag gärna emot tips på vad jag ska skriva om, vad ni vill veta osv. Kan ju säga att jag är intresserad av smink, kläder nagel make-up osv. hör av er vad ni vill läsa/se)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0