Friend

Det blev en runda med Vicci innan. Ingen liten heller, den tog 1 h på ett ungefär. Det var riktigt skönt, sen att man hade någon att prata med var bara ett plus. Så det här gör vi om flera gånger skulle jag kunna tänka mig.
Man känner ju hur otränad man är när man blir anfådd av att gå och prata samtidigt. Men det är bara att fortsätta så man kan få upp konditionen lite. Men jag tackar henne för det i alla fall.

Imorgon bär det av till Ullared med HA, RL och HT. Helt okej alltså. SKönt att slippa skolan lite. Sen Ullared är ju något man inte tackar nej till. Alla tycker det är stressigt och jobbigt att vara där inne. Själv kan jag faktiskt hitta lugnet och gå runt så som jag själv vill.



Bild på min fina Vicci! :)


Kommentarer
Postat av: Vicci

Dags att du fixar nya bilder du! Det var fan ingen vacker sak du fått tag på där! :) <3

2012-04-19 @ 08:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0