Här skulle det står något ja..

Haha kom inte på någon bra rubrik så det fick bli som det blev.
Hoppas ni mår bra? för det gör jag. Faktiskt otroligt bra, men kan ju vara för att jag precis kom ut ur duschen,underbart!
Skoldagen betod till mesta dels av nationellt prov i Svenska, där det var att skriva en uppsats. Jag är verkligen inte nöjd. Kan vara för att jag inte hittade något ämne jag verkligen kunde speciallisera mig på. Men jag hoppas på ett E iallafall.
Efter skolan så står inte min pappa vid bussen och det är upptaget på telefonen. Ida får panik och inser att hon nog få börja gå hem. Gick på en halvtimma lite drygt så dagens motion var i alla fall räddad. Var dock rätt bra sur på min pappa då jag fick slänga i mig maten när jag kom hem. Detta för att jag skulle träna min små.

Nu har jag som sagt duschat och imorgon är det ju fredag, ÄNTLIGEN! Då bjuder dagen på dans. (y)


(sen julspexet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0