ULLA-RED

Kände för att skoja till rubriken lite haha. Hela min ''skoldag'' har bestått av att vara på studiebesök på Ge-kås i Ullared. Ritkigt trevligt och dagen gick jätte fort så det gillas starkt!
Det jag fick med mig hem var lite smått det vanliga typ och ett par skor. Ritkigt kap måste jag säga. Men kan lägga upp och visa dem imorgon eller något och skriva varför.

Imorgon är det fredag vilket innebär dansföreställning att titta på,på morgonen samt engelska prov och sen på kvällen är det PARTY!
Det blir väl fixa sig hos Vicci och sen förfest i Gislaved. Men sedan drar vi vidare till Smålandsstenar.

Förövrigt har jag inga roliga bilder att lägga upp men jag hoppas att ni överlever.
Ni kan ju få lägga in en kommentar på denna bilden om ni har lust, vill och orkar. Kanske bli kvällens outfit imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0