Note

Sitter och planera nu sista veckan innan drillningen drar igång. Drar igång en ny grupp helt själv. Tjejer och killar mellan ålder 6-9 år är välkomna på måndagar. De ska sitta flyers i alla fall på alla skolor i anderstorp. Vi kommer samlas i anderstorps sporthalls entré måndagen då det börjar och sedan pågår aktiviteten i B-hallen. Har även stått en annons om det i Västbo Andan.
Så säg till små syskon, och kusin och alla ni känner för alla är välkomna killar som tjejer. (personen som koreograferar drill i sverige mest det är faktiskt en kille så bara skynda på dem)
 
För övrigt tar jag ju hand om grupp 2 där vi har våra mål att skriva in i datorn samt planering och vad som ska ske denna tävlingssäsongen.
 
Nähe nu måste jag fortsätta med mitt jobb så jag blir klar idag. Hoppas ni får en bra sista fredag på sommarlovet! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0