Sommarlov

Sommarlovet börjar lida mot sitt slut. Dock kan jag känna att man inte hunnit njuta riktigt ordentligt. Har endast badat 3 gånger och legat i solen typ 3,5 dagar. Alltså albino till skolstarten. Men vad gör det. Vissa som bara ligger och sola så fort solen visa sig lite kan ju inte ha så roligt liv haha.

För övrigt har jag åkt runt i halva Sverige. 200 mil på en vecka slå de ni. (då snackar vi Sverige inte att man åkt utomlands)
Smögen, Karlstad, Kungshamn, Osby, Jönköping, Helsingborg, Borås, Göteborg, ja det var dem städerna jag kommer på.

Shoppat har man ju gjort men inget överdrivet. Så får väl åter igen säga "det kanske kommer upp något nu framöver" never know.

Hoppas att bloggen kan komma igång igen så håll utkik jag ska pussla in all min tid jag kan.

Nya vita skor, ja då ser benen lite bruna ut för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0