15.44

Skulle egentligen slutat nu men fick inställd lektion sista så var hemma redan vid kl.15. SKÖNT! dryg dag jobbigt bara. Sofie har varit sjuk men tur attjag hade lilla Louice. Vi har skrattat åt allt och ingenting idag typ haha.
Nu sitter jag här och kollar igenom min bild mapp sen jag gick i 6an till 9an och fattar just nu varför jag inte valde estet bild! Konstnär säger bara det (?)

Ikväll blir det träning för hela slanten och tänker även lägga upp bilder sen helgen som var.

För övrigt så kanske ni har sett att jag haft låst bloggen under dagen. Detta för att en viss person i min klass (nämner inga namn) läser upp och spelar upp videoinlägg för hela klassen. Detta innebär att jag inte kommer lägga ut fler videoinlägg på ett tag iallafall. Är det någon ni vill straffa för detta så finns han i Burseryd vid namn MAX JOHANSSON, oj sa jag något namn nu. Äsch skit samma haha! ;)

Ha en bra eftermiddag vänner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0