Dagens problem?!

Sofie var sjuk igår..
Gert: Vad var det med dig igår Sofie?
Sofie: Jag hade så ont i magen att jag ville dö!
Gert går runt på andra sidan bordet och sätter sig.
Gert: Du vet min sambo.. Hon brukar med har den 1 gång i månaden.
Hahahahahahaha
Gert: Ni vet idag på morgon skulle jag äta frukost. Jag tog min kaffe och yoggi och vad det var och satte mig i TV rummet. Och som ni vet så har jag socker i mitt kaffe så jag satt där och rörde i det. Under tiden har mina döttrar första och andra värkdskriget i en kort sammanfattning. Mycket mer irriterande än min mugg tycker jag. Så kommer min sambo ner för trappan och säger: Har du rört klart kaffet snart eller? *arg* (det klingar ju lite) Då tänkte jag precis som om inte våra barn håller på att dunka sönder huset... Hon går runt lite medan jag tittar på henne.
HAHAHAHAHAA!
Gert: Ja då var det dags igen...!

Herregud vad roligt!


Såhär kan dom se ut ibland då de kommer in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0