Fullsmäckat

Vilken kväll.
Tränade mina små som var jätte duktiga idag. Stolt över dem!

Sen blev det hem och stoppade i mig massa god mat. Satt som en smäck sen var det bara på ett.

Tejpade om min stav och satte på nya knoppar, så nu är den hel och ren igen! Underbart.
Sen blev det att plocka iordning för idrott och dans imorgon. Idrotten kommer bli fet då vi ska ha TRAMPET, och då tänker ni att det suger. Men jag lovar skit roligt då vi gör handvolter mm.

Sen blev det att packa inför Lördagens händelser. Tävling i borås! Är borta hela kvällen imorgon då jag ska på årsmöte. Så är väl sisådär halvklar med packningen.
Dräkten är testad och den sitter som den ska.

Nu blir det sängen, godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0