Knappt med tid

Hann visst inte lägga upp de bilderna om i fredags men vad gör det när jag har en dag imorgon också..?
Hur som helst tränade innan idag helt okej gött att vara tillbaka etfer lovet. Vi körde mest marsch idag då inte alla var där.

Just nu har jag en kisse att kela med inför Big Brother och jag tackar inte nej, sötnosen!

Fråga till en speciell.
 
Sen har jag en fråga till en person, som kommenterade lite gulligt på min blogg.
Jag undrar om du skulle kunna skicka en till kommentar med ditt namn i och jag lovar att inte acceptera såalla andra kan se den utan vill bara se ett namn på dig. Jag vet att du bor i Värnamo men inte mer än så! :)
Tack på för hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0