monday morning

Sitter i skolan och drygar. Klar med uppgiften som skall göras i samhällskunskapen. Mitt liv suger. Skolans första dag efter lov är aldrig något roligt.
Sitter och tittar runt på lite webbshopar och hoppas på att hitta en ny kärlek. Men vem vet, när jag väl hittar den så kanske jag inser att jag inte har pengar till det.. Någon som vill ger mig några miljoner så jag kan köpa alla kläder jag vill ha? Tack på förhand iallafall.

Dagen består ju då av skola sen händer inte mycket mer, ska kanske och söka sommarjobb efter skolan om jag kan bestämma mig.
Sen får jag se om jag kan göra en video idag, vill inte att hela huset ska höra mig då jag sitter och prata på rummet haha!
Sen blir det ju självklart Big Brother ikväll, antar att det är det som gör att min liv blev bra igen!

Imorgon efter skolan ska den hinnas med om inte annat.
Nu ska jag fortsätta drömma mig bort så hörs vi lite senare under dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0