Nu tar jag kväll

Har precis spelat in två videos, duktigt flicka!
Men den andra får ni vänta med tills imorgon, den andra ligger uppe nu så bara kika om ni är nyfikna.
Snart kommer Robin så ska inte blogga mer idag utan kör på imorgon igen.
Kvällen kommer bestå av att laga lite gott käk sen blir det mys och Big Brother för hela slanten. Älskar programmet och min ja vad är det kvar 99 kvällar kommer vara bäst. BB i mitt hjärta haha, roligt att skratta åt sjuka människor.

För övrigt har jag bara gått i skolan idag vilket var sjukt tråkigt förutom att Sofie höll på att ramla i trappen, halkade på isen samt slog huvudet i ett hänglås. HAHA det gjorde min och Louice dag, älskar er underbara vänner.

Ha en fin kväll kompisar! :)


Kommentarer
Postat av: Alicia Jasmine ♥

Hej! Jättefin blogg :) hade blivit jätteglad om du hade tid och ville kolla in min blogg?.. hihi! ha en jättebra kväll, kram!

2012-02-20 @ 20:10:44
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Ida. Tycker du kan skriva lite mer om din bror, träffade han på chaparral denna sommaren och han verkade vara världens engergi prick!

2012-02-21 @ 00:06:19
Postat av: Snygg Blogg

Hej Ida. Tycker du kan skriva lite om din bror. Träffade han på chaparral i somras och han verkar vara världens energi prick.

Har skuggat hans facebook länge nu, men har liksom inte vågat lägga till honom som vän. Han var iallafall en trevlig kille och såg just nu att du var hans syster. Fin blogg!

2012-02-21 @ 00:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0