Dagens person

Dagens person idag är Victoria Hellquist!

Vilken störtskön person. Årets typ galnaste tror jag. Hon har ju knäat mig en gång och det gjorde ju j*vligt ont. Så hon är väl tjejen som inte alltid tänker innan hon gör något. Men o andra sidan är hon nog nästan alltid glad, omtänksam och väldigt snäll.
Fast ibland kan det hetta till då vi pratar om något seriöst haha! Men det måste man ibland. Prata ut är aldrig fel.
Men vi skrattar oftast då vi träffas så helt okej! Har dock sett henne gråta men av olika anledningar, men som vi inte behöver ta upp här.
Jag vill påstå att Vicci(som hon kallas) är en bra tjej att ha att göra med. Hon är inte så fåfäng så hon behöver stå vid spegeln 24/7 utan ibland ser man ut som man gör. And I like that!
Be yourself helt enkelt precis vad hon är! :D 

Vårt bästa minne. Jag måste säga att det var förra vintern när vi var ute och åkte i hennes Pärla. Vi dunkade lite skön ''negermusik'' som vi kallar det. Med andra ord helt okej bra musik. (nej jag är inte rasist) Vi åkte en bra stund och letade efter människor men i och med att vi bor i en håla så var det inte någon större chans.
Vi bestämde därför att dra hem till henne istället. Vi kommer till bron, där ser vi en människa och jag bokstavligt talat skriker: TUTA DET ÄR REBECCA (hon i förra dagens person) haha Vicci tutar självklart och personen flyger upp i luften av rädsla samtidigt som hon vänder sig om då inser jag att det är INTE Rebecca. Detta slutar med ett stort fett as garv från oss båda. Herre jesus vad roligt det var!




(rätt gammal bild men enda jag hittade)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0