Dagens person

Dagens person idag är Rebecca Peterson!

Jaha var ska vi börja.. Hon är en sprallig tjej som nästan jämt skrattar och är aldrig rädd för att skämma ut sig, inte vad jag vet i alla fall. Vi tränar drillning ihop och har väldigt roligt mesta dels av alla dessa stunder. Hon är även min busskamrat på morgonen då vi ska till skolan.
I övrigt vad ska man säga. Har väl sett henne gråta en gång tror jag. Gången då hennes knä gick ur led på träningen, scary! Och inte att förglömma såhar hon även blivit en Sam rikare. Hon har skaffat sig en hund som hon förälskade sig i ganska snabbt. Till och med innan den var på tänkt. ^.-
Rebecca är helt enkelt tjejen som aldrig blir sur tror jag och skrattar mer än gärna. Hon är en person som kan umgås med alla människor och där med är väldigt godhjärtad.

Vårt bästa minne eller det roligaste tillsammans. Det är nog när vi skulle på en studentfest som jaa slutade i trauma, då det huset vi var i var EXAKT som hennes. Dock ligger det på varsin sida av Anderstorp. Men det var ju bra då jag behövde gå på toaletten och hon visade mig. Personliga guiden. Sen har vi ju otroligt många minnen ihop men det var det första jag kom på.

(Denna bilden bjuder hon på, eftersom hon sa ta en bild på mig så jag kan bli dagens person. Så här kommer den!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0