God morgon

Godmorgon på er!

Sitter i skolan och har första lektionen som är Historia. Pratar om Första Världskriget. Inte det roligate ämnet kanske, men har väl inget val..

Jag gjorde bort mig lite igår märkte jag. Var väl lite väl trött då jag uppdaterade.
Jag tittade INTE på 2:an utan jag var på den nya Mission Impossible 4.

Ska jag sammanfatta filmen så var den riktigt bra! Det blev inte långtråkigt att sitta där. Det var både komik, spänning och action i filmen. Så jag ger den 4/5 toasters, haha! Detta för att den var lite overklig på vissa delar.
Men jag tipsar om den, värt att se den! 

Går till 15.30 idag och efter det blir det Team Sportia för att hämta lite tejp till våra stavar. Så får hoppas att det är rätt nu.


Jag hoppas ni får en fin dag så hörs vi lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0