In school...

Sitter på Engelskan och har ganska tråkigt. Ensam tjej idag och det suger. Haha! Kommer inte ens kunna gå och äta.
Ja, jag ska sluta lipa. Håller på att gå igenom till provet. Så får väl fortsätta hänga med. 

Btw. Fick en kexchoklad innan, man skulle skriva i en enkät om att göra så att barn i världen får det bättre. Vem vill inte det liksom. Hade jag varit fattig hade jag viljat att andra ställde upp för mig.

Ikväll ska jag bara plugga vad jag vet. Detta betyder att jag kan blogg ännu mer. Men min fantasi är ju inte den bästa så om ni har något försag är det bara att höra av sig!

Hoppas ni får en bra dag! :)


 
love
 


Kommentarer
Postat av: Anånym

Tycker du kan skriva ett inlägg om hon där

Victoria som du brukar umgås med. Hon verkar fett skön! :) GRYM BLGG TJEJEN! :) <3

2012-01-23 @ 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0