''Jag har mitt sex pack i kylen''

Vad ska man berätta idag då. Jag gick upp idag.. till slut. Var ju underbart att sova idag. Men vad gör man inte för skolan (?!)
Aja skoldagen har varit bra. Slutade med att vi hade inställd lektion kom hem runt 14 tiden. För Gertisen var så snäll och släppte oss 15 min tidigare så alla hann med bussen, snäll kille det där!

Min rubrik är sagd av Max till en början men idag fortsatte det vidare till Sackarias haha! Jag skrattar varje gång jag hör det.
Fast Max är ju rätt rolig i övrigt så inte förvånad. På tal om röda cyklar alltså.

Ikväll sätter drill träningarna igång igen! Happy moment! Alltså shiiieet vad jag har saknat den nu. Har ju dock bara gått ca. 4 veckor men ja... Vi har mycket att göra så kan ju vara därför. Tävlingarna närmar sig och vi har SJUKT mycket kvar att hinna med. Men vi är ju proffs *host* så det får vi nog ihop!
Kom den 29 januari för då har vi uppvisning i Anderstorps sporthall 12.00, gratis inträde. Många som undrar vad det är.



Sacke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0