Julplundring på G'

Hemkommen för idag. Hängde med min kusin hem idag då vi ''bönder'' inte alltid kommer hem. Men fick lite mat och lite gött snack så ja blev rätt bra ändå.
När vi kommer hem, jo vad händer då ? Vår fina ''bya-gran'' har vält igen. Dock är tjugondagknut (?) imorgon så gör inte så mycket. Lite snopet bara. Men den ligger fint på backen nu men tända ljus...

Dagen i skolan ja vad ska man säga ? full rulle. Vi hade entrepenörskap första lektionen då vi fick gå på något föredrag som handlar om det. Så ja rätt trevligt. Lite att lära sig. Sen har väl inte hänt sådär jätte mycket kul.

Ikväll blir det julplundring med musikkåren och drillflickorna. Så kommer nog hem rätt sent. Men ska försöka få med mig kameran och ta lite bilder som jag kan lägga upp när jag väl kommer hem..
Känner att detta inlägget blev sådär. Men något att läsa i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Lisa

fin blogg, allt bra? :)

2012-01-13 @ 16:58:55
URL: http://lisasbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0