Mästerkocken

Ikväll fick då mästerkocken själv kliva fram. Mamma skulle duscha och undrade om jag kunde fixa lite tacos. (hon antog väl att jag hade tillräckligt med kunskaper för att klara av det) Och det blev gott! La sig i magen precis som den skulle.
Satt vid TVn medan maten trillade i magen, för det var ju gladiatorerna idag! Saknat det programmet. Kunde inte gissa på att det var 8 år sen sedan men aja, kul att det är tillbaka.

Under dagen, jadu.. Har väl bara städat lite på mitt rum och provat tävlingdräkten 78 gånger typ, medan mamma har sytt i mellan. Men dagen har ändå varit bra trots att jag inte gjort så mycket.

Tråkigt med söndag imorgon då jag inte vill gå till skolan på måndag. Hade gärna tagit någon extra vecka. Men men, man har ju själv valt det så man ska inte klaga. Får göra det bästa av situationen :)
(Kände nu att detta inägget sög, men aja för er som inte hade något att göra har precis läst det)


Hoppas att eran dag har varit bra så hörs vi igen imorgon!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0