NYÅR

Kvällen startade hos Sahra, med Vicci och Kajsa med bastu, ananas och vindruvor! Satt väl där i dryga en timma eller något, sen blev det dusch för att fräscha upp oss. Tog oss upp till Sahras rum för bli snygga haha! (y) Kent gjorde världens godaste planka medan sminket åkte på, satt väldigt fint i magen. Åt lite efterrätt och drack lite vin. 
Efter det tog vi på oss klackarna och gick ner till Filip Karlsson. Fick träffa deras göteborgs kompisar, trevligt trevligt! (Mina röda snyggisar, har klacken redan gått sönder på, lyckat)
 
Sen skulle de vidare till Gislaved och då drog jag och Vicci hem till Lövås för FEST! Ja kaos, fulla människor, däckade på toaletten, glada och en kaos hall fullt med grejer! Men förbannat roligt!!!!

Jag här kommer den i bilder. (har dock inga från Sahra eller Filip,  gå in på saahra.bloggplatsen.se så får ni se)


josefin, sebastian, dany


en glad dany


duktig vicci städar haha!


adam, se vinögd ut, fast det är han inte, tror jag haha!



Hoppas att ni alla hade en underbar nyår, precis som jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0