Sleepover party

Sitter för tillfället hos min Kusin, Emelie med Rebecca och skrattar åt mina vackra ''klädvidoes''. Slowmotion är helt klart det bästa.
Vi var och tränade våra småknottar innan och då kom vi på idén(eller mer jag) att vi skulle sova över lite sådär mysigt. Så vi har nu ätit pizza och tittat på Biggest Looser, godis skålen är upphälld och vi lever livet.
Blir väl att nana om en liten stund så vi orkar med morgon dagen.

Som ni ser i texten ovan så har jag spelat in en klädvideo.. Men den var på fel håll och inte så bra så blir antagligen nytt försök.

Hoppas ni får en bra natt så hörs vi imorgon!

(kommer snart ett clothes of the day, så håll utsikt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0