Someday

Onsdag idag och imorgon TORSDAG en dag mindre till HELG alltså, gud vad jag längtar. Denna veckan har varit pain in the ass. Bara för att man ville ha en extra vecka lov och man inte varit van att gå upp kl. 06.00 varje dag för att fixa sig och göra sånt jobbigt. Ja jag vet att man inte är tvungen. Men man känner sig piggare och fräschare!

Jaha full rulle hela dagen så därför jag inte har uppdaterat någonting. My bad.

Min dag har trots allt varit UNDERBAR! Det var första danslektionen i dag i skolan så jäkla härligt att vara igång igen. Love my life! Vi började med streetdance idag vilket betyder mer fart och fläkt och man behöver inte vara så graciös. (perfekt för mig)
Tempot kände man ju efter första uppvärmningen, så det är bara att ligga i med konditionen. I slutet blev det sjukt lite mycket styrka, armhävningar, situps osv. (inte van vid det)

96:or

Ville bara passa på att säga till er som ska börja gymnasiet och aldrig dansat innan så TESTA det är sjukt roligt. Skit bra tränare som pushar er och hjälper er och hur snälla som helst.


bild på Anna sen julspexet. Vilken dansare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0