Tjejkväll hos Sahra

Igår åkte jag till Sahra för att träffa henne och några till saknade personer. Det blev ju dock inte tjejkväll helt och hållet om man inte räknar Samson till tjej. Men det är en annan femma. Han kom iallafall också. Vi åt lite tacos, pratade och skrattade hela kvällen.

Sahra, Samson och Kajsisen kom ju sen på att de skulle till Gnosjö på fest så jag, Annie och Fanny tog lite följe påväg hemåt.
Men i och med att jag och Annie bor mitt ute i skogen så blev det att vi gick runt halva Anderstorp innan skjutsen kom. Men det var trevligt att prata med tjejer som man inte vanligtvis brukar prata med. Vi är ju kompisar men inte på det sättet att vi träffas efter skolan.

Men hade en jätte bra kväll och det var roligt att träffa alla igen.



liten titt på vad jag hade på mig.




Samson


Sahra och Kajsisen.


jag och Fanny bjuder på den.


fina annie.



Kommentarer
Postat av: sahra

heheheh, råkade skicka en tom kommentar innan. Men anyway, det jag ville ha sagt var att du skall försöka planera in en liten lucka i din fulla kalender så vi kan träffas snart igen. Puss och kram! <3

2012-01-23 @ 14:54:00
URL: http://saahra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0