Träning all day long..

Jaha min helg då. 6h träning. Känns dock som om vi har tränat mycket mer men så är det inte.
Vi har inte hunnit med allt så i lilla jag har typ världens stress och panik som helst. Med tanke på att uppvisningen i Anderstorp är på söndag så ja. Inte mer att göra.

Ett program är klart. Teamet har vi slutet kvar på, Konstantina och Linnéas duett hann vi ju en liten bit på väg men inte mer att ändra innan Knalle drillen kommer(Borås) sen har vi ju även RM i kalmar. Men, men fullt ös medvetslös. Blå Gul, Sagas solo, Tippstapp och Puttin on the rits. Men vi kör på!

Med tanke på all träning, vänner, mamma och pappa och robin så har det inte blivit någon uppdatering. Så nu har jag sagt det. :)





Spanien





Måste bara påpeka att jag var väldigt brun då, (står typ i mitten)





HAHAHAH, skrattar lika mycket varje gång jag ser denna.
Jag ser helt nerdrogad ut och Gisela skit glad och svettiga som två små grisar. Vi bjuder på den säger jag bara. Kan ju säga att det var efter den bästa spelningen under tiden vi var i Spanien. Så kan vara därför. Det är ju 3 år sen nu med så.

Kommentarer
Postat av: Gisela

Haha! Men duuu ! Det var den läskigaste bilden jag sett på mig själv nånsin ! Blev fan lite rädd där ;)

2012-01-22 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0