Träningen

Soft träning idag måste jag säga. Började med att vi satte oss i en liten ring som man gör på dagis för att jag skulle dela ut det alla beställt. Det innebär: knoppar, tejp samt nya stavar. Ritkigt mysigt.
Sen hade vi 217 lotter kvar så vi delade upp dem på oss 12 och började öppna och vann efter som tiden gick. Proffset själv då kom ju hem med 4 cholkladkartonger. Så skulle nog köpt en triss idag egentligen.

Fortsatte lite på Teamet och gjorde lite små saker som behövdes justeras.
Sen åkte vi hemåt, och herregud vad vi skrattade hade så himla ont i magen. Och som alltid sitter jag lite halv död här nu och försöker få till ett sådär lite bra inlägg, som ska gå att läsa men jag vet inte om jag lyckas...! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0