want to go home







Ännu en knas dag i skolan. Jag har dock haft Sofie med mig idag vilket var väldigt skönt. Vi var hos vår fadderbutik och pratade lite med dem och hade sen håltimma från 11.30 - 14.00. Så nu är vi på sista lektionen och jag vill bara hem!

Glömde lägga upp ''clothes of the day'' igår så gör det idag i stället.
Har dock prov imorgon och träning ikväll men ska göra vad jag kan. Väder kan ju knappt bli annat en bra, enligt min åsikt. Snön är ljuvlig och solen lyser på, underbart!

Hoppas ni får en bra eftermiddag/kväll så hörs vi senare!
puss

Kommentarer
Postat av: hanna hellbom

SHIT OMG! Inge spam nu men hittade världens bästa sida att tjäna pengar på :O

ville bara tipsa dig lovar inge spam skämt eller så, hatar sånt själv!



läste den här sidan och allt är så jäkla enkelt. får 4700kr denna månad och är bara 15? redan råd med iphone hur awesome? :DDD

LÄNK: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment



har du frågor så fråga gärna :)

2012-01-24 @ 19:21:42
URL: http://hannahellboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0