Afterwork?

Sitter hemma och har precis ätit lite lunch. Så min afterwork idag blir att sitta med datorn i knäet. Helt ensam hemma för mamma opererade foten idag så pappa är med där men johan kommer snart hem så slipper jag vara själv.
 
Jobbet gick helt okej kändes som tiden gick väldigt sakta men vad gör det när vädret är som det är? Inte så mycket. Lite tråkigt att det skulle börja ösregna nu när man fick lite hopp om att sommaren skulle titta fram. Längtar till sena ute kvällar på stranden och ja ni vet det där mysiga...
 
Ikväll blir det PARTY nä eller jo min bror fyller som sagt 20 och det firar vi på HC med mat och dryck. (Förhoppningsvis ska min första tequila shot ner, spännande mest därför) Släkten kommer och ja jag hoppas att det blir en toppen kväll trots vädret.
Tror även jag ska köra på det nya modet som det kallas, hel vitt fast med svarta skor och gult linne under.. ja kanske blir en liten outfit bild senare.
 
Jaha då var dagens roman skriven haha, precis som igår. Massa onödigt. Men det är för er som sitter och glor på datorn hela dagen. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0