Back on track

Min telefon har ju fuckat ur totalt tillsammans med min dator sedan jag fick tillbaka den efter bytt hårddisk. Detta innebar massa problem och lär bli i fortsättningen. Men får i alla fall in bilder men på vädligt krångligt sätt. Min kusin hade nämligen inte heller koll på hur man skulle göra så vi får ta det andra.
 
Har dock inte mycket bilder för jag jobbar ju eller inte just nu, är ju sjuk och har varit det i 3 dagar och det börjar bli lagom drygt men med filt på utomhus och lite sofies mode och chic så löser sig det mesta.
Vaknade 11.30 idag efter att ha somnat om runt 06.00 tiden. (Skulle se om jag var frisk nog att gå till jobbet) Visst det var skönt men imorgon måste jag till jobbet
 
På kvällen blir det förhoppningsvis mexico afton ute på HC med släkten för bror fyller 20 någon gång typ måndag. Hoppas ialla fall det blir en lyckad kväll om jag inte måste stanna hemma.
 
Det blev dagens roman i alla fall. Har något inlägg mer idag som kommer att komma upp, så håll utkik!
Söt tjej efter en blåbärs lyxshake från max! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0