Bravo

Bloggappen fungerar igen och herregud vad det underlättar. Som precis just nu. Ska sova snart och orkade inte banka liv i datorn så iphonen är perfekt då. (alltid med alltid igång) Alla mina dagar består av jobb hem dusch mat och sova alltså inget spännande som händer. Det är typ därför jag inte bloggar för har inget vettigt att skriva. Idag har jag dock hunnit med att gå en runda vilket var skönt i detta vädret. Det är sådär perfekt varmt/kallt för att motionera lite. Inte varje dag hahaha. Två dagar kvar till sommarlov åhh vad jag längtar efter det. Efter 4 veckors jobb så passar det utmärkt! Veckans två bilder. Kissen gillar i alla fall min drös med kläder i soffan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0