The day

Dagen har varit rätt likadan hela tiden. Vakande drog oss till typ 12.00 då det var festligheter igår. Blev inte så hårt men man blir ändå trött. Träffade en ny jätte trevlig tjej som jag hoppas jag kommer umgås mer någon annan gång. Vi tog iallafall lite av en brunch när vi väl steget upp och sen skulle jag hem vid 13.00 så bara att packa ihop sakerna.
 
När jag kom hem flög jag till Emelie där även Rebecca var, så vi har jobbat lite på teamet under dagen. Kom en bit iallafall så det blir nog bra ska vi se. Efter det fick jag lite käk sen gjorde jag och Emelie Marängswish (?) till efterrätt och anrundade med lite fotboll och kubb. Mycket trevlig dag trots allt.
 
Imorgon vecka en sista veckas jobb innan jag får sommarlov ska blir sååå skönt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0