Aussie





Testade som sagt en produkt ur min gott och blandat påse som jag fick i julklapp. Den är från märket Aussie och var för frissigt och slitet hår. Hade inte några större förväntningar men det blev sjukt bra. Håret kändes friskt efter användning och idag har jag inte sett några kluvna toppar. Det luktade godis men det gör alla Aussie produkter. Som det står på förpackningen skulle man ha i den i 3 mintuer och skölja ur med varmt vatten så det är som en inpackning.
Jag tror den finns på Rusta att köpa men annars finns den nog på Kvantum eller Kicks eller något sånt. Vet att Rusta har Aussie produkter men vet inte om de har just den. Värt att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0