Just some words.



Sitter och drömmer mig bort önskar att jag hade hur mycket pengar som helst så jag kunde köpa alla kläder jag vill ha skor, och annat roligt. Allt ska kosta pengar det suger. Kläder är typ mitt liv och nu tänker säkert många som läser detta, du har ju samma eller vadå du har inte mycket/snygga kläder. Jag har en tanke bakom alla kläder men har aldrig råd till att köpa det jag vill. Dessutom går inte skolmaten att äta så får slösa massa pengar på äckel skolan för att kunna överleva. Jag vill också kunna gå runt i ett par HUNTER stövlar ha ralph lauren skjortor, gant tröjor mm. Men jag köper ALLA mina kläder samt skor själv. Min mamma är knappt aldrig med då jag handlar något. Hon köper träningsgrejer till mig. Men allt det där extra med märken fungerar aldrig i min värld. Ekonomin lär rasa eller så får jag helt enkelt köpa 12 plagg på ett år det ska det ingå jacka, skor, byxor, tröja, skjorta, blus, linnen, klänning. Det funkar inte i slutändan. Hunter stövlar är inte något jag skulle använda en solig dag. Det ser allmänt dumt ut tycker jag. Regn, slask, snö men inte sol. Hunter stövlar är säkert sköna så däför många använder dem. Men gummistövlar är gummistövlar. Hade man haft ett par vanliga tretorn så kan jag ju säga att inte en enda tjej på hela min skola skulle använda dem lika mycket. Jag kan köpa att Hunter stövlar är dyra och man vill använda dem för att de liksom kostar en del. Men om man tänker på hur mycket skor man använt under sitt liv så använder man inte dem lika mycket som ett par Hunter. Jag vet att många tjejer bär dem för att just märket sitter där. Helt sjukt vad världen är påverkad idag. Använd det ni vill inte vad andra säger och tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0