Skoltrött

Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag orkar verkligen inte med skolan just nu. Jag skiter i hur det går eller skiter att göra grejer. Det enda jag lägger ner tid på är handels uppgifterna. Men det är ju inte bara det som måste göras.
Man kommer hem har världens tid på sig men orkar inte så man sätter sig vid Facebook, läser bloggar, nätshoppar och drömmer sig bort. Att göra en läxa/plugga tar max 30 min per dag om man börjar i tid. Men jag börjar kvällen innan 1 timme innan jag ska sova och då ska jag duscha, plugga pch kolla på BB eller något annat roligt.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till och hur min ork ska träda fram. Allt jag vill är att få sluta skolan komma ut i verkligheten och uppfylla drömmar som jag har i mitt liv. Kanske kommer man sakna skolan och ångra att man inte gjort det man ska. Eller också så kommer jag tänka att jag gjorde det jag ville göra mer än så var onödigt. Jag vet inte. Men hur som helst så är det dags att få tummen ur och få lite viktiga saker gjorda.



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0