longboard v. skateborad

Hej på er alla puddingar!

Har friluftsdag idag, när man skall gå en mil, spela minigolf och bada. Men jag är dock hemma. Jag skulle ju klanta till det ganska rejält igår. Jag lärde mig åka Longboard i söndags så gled runt lite på den hemma hos R. Sen igår så skulle vi ta en runda så han tog skateboarden och jag longboarden och gick skit bra. Men sen så skulle ju han åka longboard så fick ju vackert ta den där skateboarden som jag aldrig åkt på. Men inget mer med det ställde mig och åkte. Slutade med att jag låg på marken. Svullen fot, skrubbad armbåge och typ blåmärke på sidan av låret. BRA JOBBAT IDA! Så så var det med det. Min fot strejkade idag på morgonen så det var bara att ligga kvar i sängen. (och jag som köpte nya gympaskor igår)

Håller på att göra klart lite skolarbeten går väl sådär. Tog en liten paus för fantasin är inte så bra för tillfället.
Hoppas ni får en bra dag, kolla gärna in har lite bilder sen igår att visa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0