Ojdå..

Glömde min sladd hemma till iphonen för att kunna överföra min bilder. Detta innebär att i eftermiddag kommer det kommer upp ett vetigt inlägg, för en gångs skull. 

Sitter för tillfället i skolan och har svenska, vilket inte är så roligt. Har dans i efter middag så får väl se fram emot det.

Eftermiddagens kaos då som jag redan vet vilket inte brukar vara så vanligt är:

- Ingen skjuts hem direkt efter skolan, får vänta på mamma till 17.30.
- Packa till Karlstad hinner inte göra det imorgon innan jag åker.
- Inte gå ut med Vicci :(
- Missar alldeles för många soltimmar då man ska gå i skolan istället. Inte okej.


Min onsdag ungefär, fast får ju tacos till kvällsmat så lite glad får jag väl vara.
Hoppas ni får en toppen dag i det underbara vädret! :)


(om man kunde vara så brun igen..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0