Pappa

Du är den pappa alla önskas ha.
Du är personen ingen vill förlora.
Du är personen som kan laga mat. 
Du är personen som vill allas bästa.
Du är personen som alltid finns där.
Du är personen som gärna uppvaktar.
Du är personen som kan dölja det onda.
Du är personen som alla kan prata med.
Du är personen som alltid har ett leende på läpparna.


Under hela ditt liv har du kämpat och gör det än idag. Du är guldvärd som gör det. Vad hade jag, mamma och Johan gjort utan dig. Operation efter operation och inget låter dig hindras. Idag gick du igenom en  till och inga problem när du kom hem. Aldrig klagar du utan livet rullar på. Jag är så stolt och glad över att du är kvar vid liv. Min högsta önskan i livet är att du alltid ska vara nära mig. Du ställer alltid upp för oss och tänker på oss. Människor runt om kring oss vet inte vad du har gått igenom men det vet JAG och DU är stark! Starkare än någon annan. Jag älskar dig obesrkivligt mycket, PAPPA!


Kommentarer
Postat av: sofie

<3

finns här!

2012-05-29 @ 21:26:12
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0