Ullared

Har åter igen varit i ullared idag. Mamma skulle köpa massa plats tallrikar och platsdukar osv. till studenten. Jag kan inte fatta att till och med snart är det min tur, men först firar vi min bror. Hittade väl lite saker i alla fall. Scarf, klänning, linne, bh lite trosor och sånt där annat bra att ha. Även en nya plattång. Köpte en där i somras och sen gick den sönder så var och bytte ut den idag mot en iCurl. Visst jag fick lägga till 100 spänn men det är ingen sådan billig skit så borde inte gå sönder det första året.

Har historia prov imorgon och är väldigt glad om jag får ett E på det provet då jag inte fattar någonting för tillfället. Tror inte heller jag kommer lära mig så mycket med med tanke på att det är BB om bara några minuter!

Kommer komma upp lite bilder på New In grejer kanske garderoben också vidare när jag får tummen ur. För snart kommer nog Nelly kläderna med, toppen! Skorna är jätte fula men jag gillar dem, dock är det inte den färgen jag jätte gärna ville ha, men det får funka.

Hoppas ni haft en super helg, sen är det bara 3 dagar denna vecksn så kan ju inte annat än att hurra? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0