Vårblås och virvelvindar

Denna torsdagskväll har bestätt av att ta hand om min små flickor. Det var jätte duktiga idag, så stolt! Denna gången ville inte vädret oss väl så vi fick flytta till konsertsalen så vi fick knappt plats. Det var en mycket bra konsert dock väldigt dåligt organiserat. Men det får man väl ta när det blir som det blir.

Imorgon är det fredag och jag slutar redan vid 11.00 men kom sedan på att jag har dans vid 14.30. Men åker hem en sväng iallafall så man kan få lite ro.
Jag hoppas att man kan sova snart och sedan bara njuta av helgen, den känns välbehövlig. En vecka som har betod av allt, glädje, tårar, skratt, lugn, stress, arg, nyfikenhet och mycket mycket tänkade.

Hoppas ni mina vänner har haft en bra vecka! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0