Dagens Person

Dagens person, ja det blir Fanny Ryhman idag. Hon går alltid med ett leende på läpparna och sprider mycket glädje kring sig. Tror inte jag är själv om att tycka det. Hennes skratt gör ju inte det bättre, då brukar man ju halv dö lite. Vad jag och Fanny har för minnen? Ja vi har ju lite sen grundskolan, med tjejkvällar, kabaré, lucian och skolavslutningar.
För övrigt är fanny en väldigt omtänksam person som är med sina vänner och bryr sig inte om vad andra tycker. Hon är målinriktad, och verkar trivas bra i skolan.
Idag förgyllde hon min dag och därför förtjänade hon en plats på denna kategorin, då den blivit lite utesluten hehe. Precis som hon sa till mig fast tvärtom jag är en trogen läsare på hennes blogg så aa kika in kompisar! http://fannydiary.blogg.se/ 

Tack för att du finns! :)



Kommentarer
Postat av: FANNY

Hhaha, gullis!!!! Vad söt du är! Finaste Ida!! <3

2012-09-18 @ 14:56:03
URL: http://fannydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0