Funderingar

Vet inte vart jag ska börja. Jag vet inte om jag ska lägga ner bloggen, fortsätta på det vanliga eller hitta på något nytt. Jag har funderingar på att skaffa ett speciellt tema på bloggen. Men vad är jag intresserad av? Ja, smink, mode, mat, sitta hemma, hitta på nya ideér. Men vad ska man välja? Vad är roligt att läsa om? Själv är kläder och smink det bästa jag vet, men kan ju bero på att det är mitt intresse.. Ska man gå på det spåret eller ska man helt enkelt skriva sina vardagliga och tråkiga inlägg.
Jag får panik när jag vet att idag måste jag blogga, men vad ska jag skriva? min dag super tråkig, dagarna i skolan osv.
Om det finns någon av mina söta läsare som vill kommentera något angående detta så gör det snälla. Ni är inte så många och ni brukar inte kommentera. Detta är frivilligt och jag behöver tänka om, tips tack! :)


Kommentarer
Postat av: FANNY HIHI

Skriv på Ida! ;-) /YOUR BIGGEST FAN!!

2012-09-17 @ 16:05:29
Postat av: Anonym

Kläder DEFINITIFT! :D

2012-09-17 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0