nere på botten men påväg upp..

Ja låt rubriken talar för sig själv, det jag menar är att jag precis som Sofie DRUNKNADE i alla dessa läxor idag. Dagen var sjukt seg med bara plugg inget soft om man säger så. Det blev inte bättre när man kom hem och insåg att det bara var upp med böckerna igen.Nu har jag i alla fall fått lite gjort, Det finns lite kvar att göra till söndag men jag orkar bara inte nu. Helt slut. Fattar inte varför man har läxor när man sitter i skolan, allvarligt?
Det ska bli kul att börja dagen med dans imorgon iaf. Ser ifram emot det. Thank god for something positive in my life. haha så känner jag nu. Aja emo tankarna går väl över om en kvart eller så. Vill bara inte tänka på det.
Torsdag imorgon och snart helg vilket betyder LÄGER!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0