SUNDAY

Jaha Sverige. Vad ska man sammanfatta denna dagen som ?! :s Inte en aning. Mörk, tråkig, dyster, regn, slapp, mysigt, sista dagen på veckan. Ja en många konstiga saker.
Jag måste säga att samtidigt som söndagar är fett tråkiga, mörka och slappis dag, så måste jag meddela det att det är rätt gött det med. Att sitta inne en dag. Ta igen det man missat på veckan. - Tv program, plugg, städning av rummet, jobb, sova, kroppsvård osvosv. Är inte det underbart? att det finns en dag till med menar jag.
Dock är jag lite udda mot många andra en söndag, men jag har ju träning. Men jag menar det är ju också en syssla.
 
Idag känns som en bra söndag - Jag har pluggat, ätit, sovit, städat, målat naglarna, och snart ska jag träna och under all denna eviga tid har jag fått vara utan smink och i min onepiece. LOVELY!
 
Dagens HISS - SÖNDAG
Dagens DISS - SKOLA IMORGON.
 
Ja två saker med söndagar. Det var dagens filosofering. PUNKT.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0